Skrivet av: pluppa | 9 januari, 2015

I väntan på/Pluppa


Jag väntar på nåt nytt och nåt gammalt!

Nåt urdjordiskt,mystiskt och mytologiskt!

Änglar,drakar.stjärnor,månar,enhörningar,pegasos
och andra mytiska väsen.

För visst finns dom runt omkring oss?!

Titta på detta fantastiska klipp/video och säg mig
vad du tror och tycker.

Det inspirerar mig.

Tror att Faye hade tyckt om videon,liksom jag gör.
Liksom många fler av er,som tror!
Ni vet vilka jag menar.

Kramar till er som läser och lyssnar/Pluppisen

Responses

  1. Vackert och fint….

    • Tack 🙂
      Kram/Pluppis

      • Varför går det inte att klicka på ditt namn
        så man kan komma in till dig???

  2. Fantastiskt fint klipp o fin text.
    Ha de gött vännen o go forts.
    PS: är ngr dar sen ja bloggade lite o så i höstas eft jag hälsat på systerdottern o hennes kille i Arjeplog, en fin resa.
    Har Facebook. DS:

    • Man tackar 🙂
      Detsamma önskar jag dig.
      Var inne hos dig och t.om fattade hur
      jag skulle göra för att kommentera 😉
      Jag har FB,men är nästan aldrig där
      nu för tiden.

      Kram/Pluppis

  3. Vackert. Behagfullt. Meditativt.

    Kramar från Kao

    • Jaa,visst är det 😀
      Håller helt med dig!

      Kramar tillbaka/Pluppis

  4. Vacker musikvideo och vackra bilder. Dina ord är tänkvärda för det finns mycket mellan himmel och jord. ”För det tror jag mig veta att jag tror att jag vet. För det vet jag med bestämdhet.”
    Kan du förstå det, mitt barn? 😉

    Puss i pannan och kram från ”Tant Grevinnan” ❤

  5. Mycket vacker video Pluppa tack

    Hemikram ♥

  6. Lille bäb!!!

    Världen är magisk… bara när man tror 🙂

  7. Blir det inga nya inlägg här snart? Tant Herrmann har börjat få ont i rompenstompen av att bara sitta här och vänta. Jag trillar nog av stolen snart. Puss på dä´, go´jänta! 🙂

  8. Snälla börja blogga igen. Jag saknar dina kloka ord. Puss & Kram ❤

    • Ska försöka,för din skull då😉.
      Nej,ärligt jag ska försöka❤️.
      Kramar/Pluppisen

      • Det ser jag fram emot. Kram ❤

  9. Är du på gång?

    • Tror det 😀

      • Jag hoppas på det… 🙂


Kommentera

Kategorier

